Informatie verzending, retouren & betaling

Inhoudsopgave

    Verzending

    Je pakket versturen wij via PostNL. Zodra het pakket verzonden is ontvang je een track en trace nummer waarmee je de bezorgstatus kunt volgen. Indien je voor 15:00 uur besteld wordt de bestelling dezelfde dag verzonden, meestal wordt het pakket dan binnen 1-2 werkdagen geleverd in Nederland en België.

    Retourneren

    Jij hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarnaast heb je na de annulering nogmaals 14 dagen om jouw product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou w huis naar de Bolly's zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via Info@bollys.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Betaalmethoden

    Je kunt bij Bolly's eenvoudig betalen met talloze betaalmethoden. Mocht je er vragen over hebben of staat jouw gewenste betaalmethode er niet bij? Neem dan contact met ons op.

    • Giropay
    • Bancontact
    • Overboeking
    • Paypal
    • iDEAL

    Niet tevreden? Vertel het ons

    We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bollys.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Contact met Bolly's

    Wij zijn telefonisch bereikbaar op 085 - 01 60 064 en per e-mail via info@bollys.nl.

    Je ontvangt op werkdagen binnen 3 uur van ons een passende reactie.